середу, 10 квітня 2019 р.

Читачі рекомендують

До ряду рецензентів долучилася молода дівчина Альбіна Діденко. Бібліотекарям  була цікава її думка про сучасні книги з наших полиць. Відгук Альбіни справив на нас враження.
"По-перше клюнула на прізвище і не зовсім українське ім’я. В Україні багато гарних, цікавих представників літератури. Сучасної розуміється. Але не на всіх "клюю". 

По- друге, не всі книги у цього автора можуть підійти сучасним людям, молодіжній "еліті", романтичним дівчатам і брутальним хлопцям. По-третє, якщо хочеш прочитати книгу Роздобудько (прізвище дуже підходяще!), то бери "Все, що я хотіла сьогодні", там є всі відповіді на запитання. Про те як "правильно" занапастити своє життя з нелюбом, як піти по кривизні своїх мрій, як наше оточення може змінити наш світогляд. Взагалі героїня у Ірен Роздобудько це не проста людина. Вона нагадує мені мавпу, яка не може визначитися, чи гарна, чи розумна, чи взагалі для чого вона живе. Все визначає хвороба. Чому завдяки таким "приємним" звісткам ми в останню хвилину змінюємося? Чому вона така дурепа? І я така, вагаюся, вагаюся, вагаюся, а час минає! Випадковість, яка дарує шанс. Шанс не пройти мимо. Шанс подякувати Всесвіту за людей-маяків. Світочів. Провідників. Я читаю книгу, де хочу знайти часточку самої себе. Знаки.  Тому Ірен Роздобудько добула мене у свої рядки читачів, "ковтнула" до свого серця і допомогла побачити справжню красу навколо себе.

Ця книга підійде затятим цинікам, закритим людям і просто відчайдушним оптимістам, які ще не визначилися чого хочуть. Рекомендую! Моя оцінка по п’ятибальній системі 4,9. Фінал відкритий😊

Немає коментарів:

Дописати коментар