понеділок, 25 липня 2022 р.

Діємо для здоров’я

Полтавський обласний центр громадського здоров’я в рамках  україно-швейцарського  проєкту «Діємо для здоров’я»  організував для представників територіальних громад, які працюють із внутрішньо переміщеними особами практичний тренінг «Важливі навички з подолання стресу». Наша бібліотека  також є учасником проєкту.

Перед учасниками семінару виступив головний медик Полтавщини Віктор Лисак, який підкреслив важливість психічного здоров’я та побажав усім українцям миру та впевненості в своїх силах. Тренерка Наталія Супруненко, психолог, начальний Центру психічного здоров’я КП «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги ПОР» презентувала практичний посібник «Важливі навички в періоди стресу: ілюстроване керівництво», складене та видане провідними європейськими фахівцями Всесвітньої організації охорони здоров’я. Пані Наталія відзначила, що ця книга презентується в Україні вперше саме в Полтавській області.

Видання  має п’ять розділів, кожен з яких містить нову ідею та техніку. Вони прості для вивчення, і їх можна застосовувати лише протягом кількох хвилин щодня для зниження рівня стресу. Практика та застосування цих ідей у своєму житті є ключовим фактором для зниження стресу. У книзі є QR-коди, для зручності можна загрузити аудіо файли. Також є посилання на електронний формат книги.

Тренерка зазначила, що на протязі дня організм людини може самостійно  впоратися з 14 стресовими ситуаціями, але не надзвичайними (катастрофи, війни).  Даний посібник є надзвичайно дієвим інструментом для збереження особистості, настільною книгою на найближчий період.

Інформації учасники семінару отримали багато, засвоїти за один день неможливо, але для самостійного опрацювання і видане «Ілюстроване керівництво».

Поради і думки від тренерки:

- Оптимізм є небезпечним;

- Живемо зараз, не відкладаємо життя на потім;

- Треба вміти вчасно вдягати та знімати «психологічний бронежилет»;

- Знаходитися завжди в формі – хибне твердження.

Безкоштовну психологічну допомогу надають  в Центрі психологічного здоров’я за тел.+380951822275



 

Немає коментарів:

Дописати коментар