четвер, 6 вересня 2018 р.

Читачі рекомендують

Фонд нашої бібліотеки постійно поповнюється новими книгами. Особливим попитом користується сучасна українська література. Серед улюблених письменників - Світлана Талан, Ніна Фіалко, Люко Дашвар, Андрій Кокотюха, Володимир Лис.

Твори Володимира Лиса нікого не залишають байдужими. До вашої уваги відгук нашої читачки Алли Вельми.
"Володимир Лис - мій улюблений український сучасний письменник. Його "Соломія", "Століття Якова" читала з великим інтересом, бо він описує життя людей, в основному селян, дуже правдиво, впізнаваємо.

А тепер "Країна гіркої ніжності". Це відображення життя нашої сучасності в якому була і любов, і зрада, терпеливість жінки до труднощів, взаємовідносини між матір’ю і дочкою в різних поколіннях. Мене вразив образ Дези, так як ми з нею майже ровесники. І мені  пам’ятні ті роки життя, які описує письменник дуже правдиво і об’єктивно. І я майже бачу тих дітей із дитбудинку в нашому селі після війни. До них було різне відношення як від дітей так і дорослих. Наша хата була навпроти цього будинку і часто ми туди забігали. Деколи нам дозволяли їхні вихователі забрати наших подружок шкільних переночувати до нас, бо бабуся Секлета наша була дуже добра до них. Я і досі пам’ятаю декого - Тоня Кульшова (москвичка), Рая (забула прізвище), Надя, Шурка Задорожний. Всі вони були росіянами. Прочитала книгу з великим задоволення про долю цих дивних жінок - Дезу, її дочку і внучку. Якби читали більше таких книжок молоді люди - було б дуже повчально для них. Автор описує багато життєвих моментів, які вражають своєю правдивістю."

Немає коментарів:

Дописати коментар