вівторок, 21 січня 2020 р.

Читачі рекомендують

"- Гей жирухо, ану підніми свій круасан і вдавися ним, доки не луснеш...
Знайомі слова! Еге ж, хто як не школа познайомить нас із дивовижними однокласниками, здатними перетворити наше життя в суцільне БОЖЕВІЛЛЯ. Ой... хто зна, той і зрозуміє. Навіть мені давали кликухи:
1)Пончик ( хоча чого пончик, я ж не настільки кругла була...);
2)Пельмень (знову е розумію... пельменями рідко чавкаю)))) вони на смак, як пластмаса із гумовою жвачкою, напівфабрикати певна річ);

3)Альбатрос (чайка така є, яка ласується різними смакотами на узбережжі моря, ехххх і шкода, що живу не поблизу моря, а то й може і добре);
4)Альбінос (знову ж таки дилема, подобалися однокласникам на мене наярмовувати різні дивацькі клички);
5)Пампушка (хе-хе, отут і підловили на гарячому, все ж таки бабусині пампушки із натертим часничком і досі в пам'яті згадую, просто ммммммммм, гамс=));
6)Корова (це саме найобразливіше, бо в дитинстві у мене була моя найулюбленіша корова, звали Чайка... до речі нічого не нагадує??? І вона любила зі мною пастися, найдобріша тварина, це та тварина, де моє дитинство віднаходить і гарні моменти, боляче було коли вона назавжди покинула нас із бабусею={ тому на цю кличку і більше всіх відокремлювала, ставлячи негатив).

Ганя сильна дівчина, з нею і не тільки у мене одній схожі враження, у вас теж щось схоже є- сила характеру. Книга дуже, ну прямс дууууууууууже=} легка на око, читається швидко і ти розумієш, що тобі зовсім={ не хочется прощатися із сміливою і бойовою подругою, мені подобаються тут моменти, де Ганя не відмовляється від думки, що можна і потрібно - РУХАТИСЯ ВПЕРЕД. ПОВНИЙ АППЕРКОТ!
Приємного читання і приходьте завжди в бібліотеку-філіал номер 5(вул.Європейська,49)
Вам не завжди раді, але із смачненьким БУДУТЬ=)".

Альбіна Діденко, користувачка бібліотеки

Немає коментарів:

Дописати коментар