понеділок, 26 серпня 2024 р.

Проклята краса (книжка)

"І моя краса, якою б вона не була, для єдиного чоловіка, для мого коханого."

Знову і знову я читаю українську письменницю Дарину Гнатко, від якої не можу відійти ні на крок, її книжка "Проклята краса" мене зачарувала!

Таке відчуття що я дивлюся фільм.

Це Дар.

Талант.

Цілком заслужена нагорода авторки, де вона вважається золотим письменником серед українських читачів.

І мені в радість буде познайомити моїх гостей, які читають мої ж думки, відгуки на книжки/фільми - різних національностей з українською авторкою.

Творчість Дарини Гнатко заслуговує на особливу увагу.

Це друга книжка яку я прочитала за один вечір.

Авторка спіймала мене у свої тенета, повторюся це талант!

Сама ж книга "Проклята краса" розповідає про дівчину Анну, яка мешкає в Полтаві, яку Господь наділив дуже красивою зовнішністю.

Але вона не рада цьому.

Як то кажуть:

"Не народись вродливою, а щасливою!"

Спочатку в неї закохується одружений чоловік Павло, у якого двоє дітей і заради неї він готовий покинути свою сім'ю.

Фу, таким бути!

Дівчина проти.

Але чоловікові пофіг на дітей, на дружину. Не дивно, хоч і сумно.

Сподобалася баба, які проблеми?

А жінці потім виношувати дітей, виховувати і бути з ними до кінця життя свого.

Але бувають же винятки з правил.

Я (не) дуже упереджена, на щастя.

Головна героїня не знає, що таке любов справжня.

Пристрасть, само собою.

На своєму шляху зустрічає ще одного бабія чергового на ім'я Коля, і водночас людину, яка стане її Коханням на все життя - Діму.

Я це до чого веду?

Не все відразу дається.

Спочатку бабії, нехлюї, козли псують нам життя, але саме через таких чоловіків, ми - жінки вже й починаємо цінувати ніжність, турботу, надійність простих хлопців.

Ось як.

Значить дяка бабіям, що навчили нас любити не зовнішність.

Також нехлюям, що показали важливість цінностей для себе особисто.

Спасибі і козлам, що вони є на цьому білому світі.

Ну і підніму тему щодо жіночого аб'юзу.

Дівчата, як би вам не було складно, якщо навіть і прив'язані ви до мужика, будь ласка, бережіть свою психіку.

Мені було боляче читати в книжці одну сцену, водночас упізнаючи і саму себе в поведінці дружини, яку кинув чоловік-бабій заради іншої дівки.

Дружина забула про те що є в неї двоє дітей.

Забула що є мамою.

Це сумно.

Що на першому місці завжди стоїть самолюбство і піднесення Ідеалів, а не любов до наших дітей.

Мужик завжди піде.

До іншої.

До іншого.

Ніхто його не втримає.

Та й на йух нам такий?

Діти ж наша віддушина.

Вони найкраще, що є в Житті.

Спасибі за це чоловічій статі.

Все інше на наших жіночих тендітних плечиках тримається.

Матусі, любіть своїх дітей!

Ви чудові і прекрасні дівчатка.

Кожна зі своєю індивідуальністю.

Неповторністю.

Шармом.

Не оцінив один мужик, оцінить обов'язково інший.

Полюбить і нікуди, ні до кого не відпустить.

Геть відчай.

Книгу я раджу всім.

Приступаю до третьої книги, цього ж автора.

Цікаво же пише !

                             Альбіна Діденко,  користувач бібліотеки

 



 



Немає коментарів:

Дописати коментар