пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Книга електронна чи паперова?

Читачі нашої бібліотеки – унікальні, бо люблять читати і розвиватись навіть на карантині! Цього разу презентуємо для вас цікаві роздуми юної, завжди усміхненої та активної, читачки Анастасії Шикоти! 

"Завжди важко зробити вибір між книгою - електронною чи паперовою. Зараз більшість людей, які обожнюють читати, обирають електронний варіант через його компактність. Цю книгу можна брати з собою у подорожі чи носити у маленькій жіночній сумочці. Маленький гаджет може вміщувати в собі відразу сотні книг. Тому ти можеш брати з собою цілу бібліотеку. А от паперову не завжди можеш взяти з собою. Проте я віддаю перевагу більше паперовій, тому що для мене кожна книга має свій аромат, свою історію і свій особливий зміст. Найбільше я полюбляю читати детективи, різні кримінальні історії. І хоч зараз ми маємо можливість не читати, а послухати аудіокниги, все таки віддаю перевагу читанню книг зі шкільної програми або ж для свого загального розвитку.

Як я вже зазначала, найулюбленішим моїм жанром є детектив, а от найцікавішою - книга "Пригоди Шерлока Холмса", яку написав відомий англійський письменник Артур Конан Дойль. В цій книзі є і логіка, і роздуми, і заплутаний сюжет з неочікуваною розв'язкою, і моя улюблена країна, в якій відбуваються події даної книги. Зараз в мене з’явився час щоб знову прочитати цей шедевр світової літератури.

Тому, якщо у вас колись з’явиться вибір – зробіть його спочатку в сторону паперової книги! Ви не пожалкуєте!"
                                     Анастасія  Шикота 

Немає коментарів:

Дописати коментар