четвер, 23 липня 2020 р.

Читачі рекомендують

Привіт тобі книголюбе! Хочу ненав'язливо поділитися, що встигла прочитати за цей момент. Як бачишь тут різна тематика, навіть жахлива. Отож ділюся згідно нумерації:
1) Тетяна Череп-Пероганич "Коли приходить любов або щастя після нещастя"
- книга про сильну дівчинку яку згвалтував вітчим, і мені подобається що автор описує тут саме не жертву домашнього насилля. Тут сильна дівчинка яка вже не хоче носитися із цим жахом що було. Вона рухається далі, і разом із нею рухається і її власне життя. Історія не довга, стиль автора підпорядковує до себе, хотіла би ще прочитати від автора інші історії. Поки що подобається... чекаю новинки.
2) Колін Гувер "Покинь якщо кохаєш" - цю книгу я читала вже, але на російській мові, в електронному налаштуванні. Дуже сподобалася! По-перше це мій улюблений автор. Хтось читав "Уродливая любовь"? Ця книга справді заслуговує на вашу увагу і час. Не пожалкуєте, а якщо помиляюсь то хоча б не витратите годину на безглузде існування:) 
"Покинь якщо кохаєш" - це історія про людей які стали заручниками свого власного минулого. Він добрий чоловік... але це все ілюзія і примарення. Вона шукає ідеального чоловіка, який буде захищати від самої себе. Подобається цитата в цій книзі:
"Поганих людей не існує. Просто ми робимо іноді погані вчинки, бо так треба"
Якби ти це зрозумів читачу? Я розумію так, ми не застраховані від життєвих негаразд, але можемо зробити вибір як саме хочемо прожити життя. Але головне...не чіплятися за людину. Щастя в собі. Вибір із тобою. Свобода навколо:) історія кінцівки мене здивувала. Вона таки зробила правильний вибір! Як я хочу...бути схожою на неї. І буду.
3) Ольга Лілік "Чорний дощ" - вибуховий мікс. Треба читати тому хто зараз переживає...невзаємне кохання. Люди, можна запитання? Навіщо любити тих хто не цінує тебе? Ви альтруїсти? Я це вже почуття переживала, і зрозуміла що воно було того варте. Я знайшла себе. Не втратила...як здавалося:) але в головного героя це не вийшло. Він вбив в собі кохання. Ця книга справді відчувається пронизаністю чуттєвих відносин душевних мук. Кохай...але не очікуй нічого. Мораль девізу. 
4) Автор Ко Мунте "Хлопчик - зомбі" - я не знаю хто автор, але читала цю історію із дорами "Я псих, но все в порядке":) і мені вона дуже сподобалася! Хлопчик хотів щоб його любили. Він народився дивним. Йому хотілося все їсти та їсти. У вас теж виникає таке почуття, коли тобі хочеться "заїсти" стрес? Солоденькими цукерками, солоними горішками, гіркими ягодами, кислими помідорами? Схоже так:) це називається брак уваги. І коли мама пожертвувала собою... він запитав:
Мені дуже тепло.
Так що справді хотів хлопчик, любов чи їжу? Однозначно варта щоб задуматися і для себе.
5) Адель Станіславська "Правда і Кривда" - це вже готова відповідь на всі людські борги перед собою. Що саме я тут маю на увазі?! Це треба кожному із вас прочитати. Книги вільні в бібліотеці, необов'язково все купувати, але я обожнюю читати саме про людські долі, і те як автор "вирішує" на свій лад кожну історію. Дуже правдиво. Дуже скривдно. Але ваші мізки можуть прояснитися завдяки різноманітності літератури. Мудрими не народжуються, мудрості вчаться на власних помилках. Саме на власних. Не на чужих. Бо там більше буде дірки. 

Дякую за увагу до моєї персони:)
Читайте та розумійте світ на свій лад. Змінюйте себе в просторі навколо вас.
                                Альбіна Діденко

Немає коментарів:

Дописати коментар