понеділок, 22 лютого 2021 р.

Лора Яківна. Культоролог та Вчителька світової літератури

Орлова Лора Яківна. Дивовижна жіночка. Настільки надихає, наскільки  чудово, що в моєму житті все взаємопов'язано, де кожна людина стає Взірцем до роздумів "В чому мій сенс ІСНУВАННЯ?"

Досі згадую миті з нею. Вірніше зосереджену увагу до справи свого життя. Не просто вчити і поставити галочку, а щось втовкмачити у мізки студентки. Справа зроблена, наступна партія навчального курсу.

Лора Яківна працює в Полтавському коледжі харчових технологій, раніше це був технікум і тому перейменували  до європейського стандарту. Там і я навчалася по спеціальності "Молодший технолог м'ясопродуктів" (2011 - 2015 рр.).

Хоча потрапила туди похапцем:) бо не знала куди йти, і ми із мамою вирішили, що це вірний вибір. Дякую зараз мамі, бо саме в цей період навчання, відбулася доленосна зустріч із Лорою Яківною і дівчинкою Надією, яка на другому курсі стала моєю вірною подругою (про неї також буде мова, пізніше❤) 

Лора Яківна допомогла здійснити перший крок до неба. Не літаючи до зірок, вона змогла побачити красу людських душ, які сяють поруч із Місяцем. Із захопленням я чекала години на пари по дисципліні "Культурологія" та "Світова література". 

Це треба бачити,  як Лора Яківна розповідає про кожного поета!

Письменника. 

Культуру народу. 

Традиції людини до свого життя.

Цілковита тиша і справжня жага до знань.

Так цікаво мені ніколи не було.  Почути. Вдихнути. Задуматися. 

І знову, повернутися, щоб сказати :

"Дякую, що ви є, Лоро Яківно. Хочу зробити про вас публікацію, ви не проти?"

У відповідь : "Ви перша зі всіх студентів, яка робить для мене присвячену публікацію, неочікувано, Альбіно. Я шаріюся."

Вона розповідала про М. Булгакова "Майстер і Маргарита", про жовті квіти та Патріарші пруди.

Е. Хемінгуей "Старий та море". Дуже різні думки після прочитання виникали, але треба чути як  веде розповідь видатна для мене вчителька про  літературу.

Ф. Достоєвський "Злочин та кара"- це мій  найулюбленіший роман! Досі пам'ятаю прізвище головного героя:) і з яким подихом розповідала про злочини, які скоїв Раскольніков. Досі згадки про це. Який шок виник в очах однокурсників та й самої Лори Яківни, коли ляпнула, що головного героя штормило після кожного злочину. ШТОРМИЛО. Вас до речі штормить? Небажано так часто дивитися телевізор:)

Л. Толстого "Війну і мир" я не читала , а потім пересилити себе,  Лорі Яківні аплодую гучніше.

Вірші, вірші, вірші... Вчителька може декламувати напам'ять А. Ахматову, дякую за таку пристрасну повагу до поетеси.

М. Цветаєва та дивовижний В.Маяковський, ох, саме його важко читати. Цей поет унікальний в своїх роздумах, ніяка копія не зможе передати правильну тональність ОРИГІНАЛУ.

Л. Брік - особистість. Виділяється із натовпу не своєю віршованністю, а саме своєю цінністю до власних віршів - дітлахів. Можливо це і поєднувало їх із В. Маяковським...можливо.

Я згадала тих, які запали в моє серце, не своїми відомими прізвищами, а любов'ю до краси в кожному словечку.

Багато часу промайнуло, відлік йде. 

Скільки птахів будуть відлітати у теплі краї, але пташине щастя завжди буде у власному польоту назустріч до свого маленького ГНІЗДЕЧКА. Де тепло це і є твоя Любов.

Пам'ятайте це та шануйте своїх Вчителів, що зустрічаються на вашому життєвому шляху.


 

1 коментар:

  1. Завжди добре, коли на життєвому шляху зустрічається Вчитель. Не важливо скільки років учню, головне - бажання пізнавати нове.

    ВідповістиВидалити