середу, 3 лютого 2021 р.

Борис + Аля. Кохання ціною любові

Коли у мене з’явилася жага до читання, я зачарувалася красою слів і сама захотіла писати. Це спосіб висловити свої почуття та емоції, а ще поділитися цікавими, на мій погляд, життєвими історіями.

1952 рік. Гарнізон. Дальній Схід.

П'ятнадцятирічна  Алевтина Іванівна закохалася в двадцятидворічного військового і красеня Бориса Григоровича. Мовив: "Підростеш і одружимося відразу."

"Та куди ж я йому, неграмотна, ... але і не віддам його нікому!"- міркувала Алька сама з собою.

А він гляди і дотримав своє слово. Уклали Шлюб на землі. І на Небесах.

Сім років різниці в любові. Вік не перешкода. Нітрохи. Ні краплі. Ні. Ні. Переїхали в Полтаву. До його батьків. Прийняли безграмотну як рідну. І свекруха, і свекор обидва були директорами в різних школах. І не з'їли, як і слід було з тельбухами.  Полюбили, і вона їх ще більше за це своєю любов'ю і працею віддячила. Борька після цього став і сам директором заводу "Лтава", і дружину прилаштував поруч. А там по ньому стали сохнути дівчата. І всіляко намагалися привернути увагу: "Ну, що ж він знайшов в цій малій мавпі?"-  пліткували ті самі "подруги" Алевтини Іванівни ...

А вона одного разу почула це на перекурі, і влаштувала "посиденьки". До мордобою не дійшло, але показала, що може вставити слівце. Міцним кулаком. До язиків. Не така вже й маленька цяця.

"Ти на себе в дзеркало давно дивилася? Де я, а де ти? Я дружина, а ти хто?" відповідала Алевтина Іванівна цим "подружкам".

Борис Григорович любив Альку. Так навіщо йому ці баби, коли свою ревнує. І красива і кохана, і найкраща на світі ДРУЖИНА. Обдаровував. Доглядав. Цілував. Радився. Поважали і цінували один одного. І сини, їхні діти теж брали з них приклад.

"Я щаслива завжди" -  відповідає і зараз мені Алевтина Іванівна. "Мені пощастило пізнати це почуття. Може час такий був, де ми люди були ближче один до одного, не як зараз, здичавілі і самі по собі з егоїстичними мотивами ..."

Чоловіка не стало. Сина не стало. Але Любов не пішла з серця. Ця Любов переходить до інших. Вона складається з простої радості, простого щастя, простих цінностей. Просто любов, де не вимагають БОРГІВ ...

"Віддавай сама. І забувай, що віддала. Життя поверне тобі твою ж Любов" -  прекрасні слова Алевтини Івановни.❤

Дякую за прочитання.

Альбіна Діденко, читачка бібліотеки


Немає коментарів:

Дописати коментар