Продовжуємо публікувати матеріали із багаторічного циклу волонтера Оксани Кравченко «Моя Полтава – мої роки і спогади».
Музика є критично важливим компонентом усіх форм кіно та розваг. Він забезпечує саундтрек до історії, створюючи репліки та атмосферу, а також допомагаючи створити атмосферу та настрій кожної сцени.
Будь то напружений трилер чи легка комедія, музика – один із ключових елементів, який допомагає задати тон та атмосферу фільму, серіалу чи відеоігри. Це може додати глибину та емоційність сцені та допомогти глядачам співпереживати персонажам. Нині музика є невід'ємною частиною будь-якого фільму.
Моя команда побувала на оновленому концерті «CINEMA MUSIK» Полтавського академічного симфонічного оркестр, під керівництвом Єлізара Пащенка, присвяченого музиці світового кінематографа. Відкрився концерт музикою із кіносаги «Зіркові війни». Ця музика написана американським композитором Джоном Вільямсом. Музичні твори Вільямса схожі на музику пізнього романтизму, а саме на твори Ріхарда Штрауса та Ріхарда Вагнера. Також саундтреки Джона Вільямса входять до складу Золотої доби в Голлівуді. А далі наша музична подорож пролягла до Римської імперії. Ми слухали ніжну музику «Падіння кохання» із історичної драми «Падіння Римської імперії» Дмитра Тьомкіна, композитора з Кременчука, котрий став зіркою Голлівуду: володар 4 “Оскарів. Чудове враження на нас справив саундтрек до фільму «Парк Юрського періоду», що написав Джон Таунер. Нас захопила музика Джона Вільямса у фільмі «Супермен». У 1978 році Джон Вільямс придумав для Супермена музичну тему (засновану на ідеальних (або, як заведено говорити в нас – чистих) інтервалах. Саме їх найлегше було витягти з духових старої конструкції, і саме їхні призовні звуки були мисливськими та військовими фанфарами. Ми поринули у середньовічну Італію,завдяки звуковій доріжці до кінофільму «Ромео і Джульєтта» ( 1968 р.), автором та диригентом якої був Ніно Рота. Спочатку її було випущено на грамплатівці, яка містила дев'ять композицій, зокрема пісню «What Is a Youth» (укр. Що є юнак?) на музику Ніно Рота й вірші Юджина Волтера у виконанні Ґлена Вестона. Музикальний супровід отримав Срібну Стрічку Італійського національного синдикату кіножурналістів 1968 року. Цікаво було послухати музику композитора Рея Паркердо кінофільму «Мисливці за привидами» ( 1984 р.).
Прекрасний грудневий вечір провели ми з Полтавським академічним симфонічним оркестром.
Оксана Кравченко, член НСЖУ та МСПУ
Немає коментарів:
Дописати коментар