середу, 11 січня 2023 р.

Відгук на прочитану книгу. "Дон Кіхот". Лицар печального образу

«Дон Кіхот» - пародія на лицарський роман, яка сама стала еталоном лицарського роману, а його герой прикладом лицаря. Це книга, комусь не подобається, хтось її любить, але байдужим вона не залишає нікого. Історія про Дон Кіхота з маленького села в Ла-Манчі і його зброєносця Санчо Пансу тепер більш популярна ніж свого часу була оригінальна історія середньовічного лицаря Амадіса Галльського. 

Але найцінніше в цьому творі можливість за його допомогою уявити собі цілу панораму життя середньовічної Іспанії: талановито, соковито і влучно описано одним із найгуманніших тогочасних іспанських письменників, - бо його Дон Кіхот це він і є.

Перше моє знайомство з цим романом відбулося у 18 років, потім я його перечитав в більш старшому віці. Раніше мені подобався тільки сюжет, а пізніше я почав цінувати опис самого життя в цій книзі. І тому я рекомендую читати цю книгу людям більш старшого віку.

читач бібліотеки Євген Чумак


 

Немає коментарів:

Дописати коментар