понеділок, 25 травня 2020 р.

Коли хобі стає професією...

"Я дуже люблю бібліотеку. Перше знайомство – у п’ять років (привела подружка). Бібліотека розташовувалась у сусідньому будинку, на другому поверсі. Піднявся – і зразу тебе зустрічає характерний запах книг. Бібліотекарі завжди привітні та готові поспілкуватись. Пам’ятаю свою першу бібліотечну книжку про дівчинку-бруднулю, яка стала дуже акуратною дівчинкою. А яка страшна була на картинці Медуза-Горгона, на голові замість волосся змії (жах!). У книзі про Мічуріна велетенські яблука та сливи, яка смакота! Який цікавий світ відкрила для мене книга! Беру цей світ з собою і дорогою додому відчуваю нетерпіння та передчуття чогось дуже-дуже цікавого. Книга – це так смачно! Скажу чесно, через книжки часто прогулювала школу. Коли виросла – не захотіла розлучатись із світом літературних героїв і обрала професію філолога. Переїхала в інше місто і сама доля привела мене до бібліотеки. Дуже прикольно, як каже мій син, коли робота та хобі сполучаються. Я дуже люблю свою роботу. Я живу серед книг, вони мені досі цікаві, мені подобається спілкуватись з людьми, які теж люблять читати. Приходьте в бібліотеку, зануртесь у цей чудовий світ книги."

Наталія Мотузюк, бібліотекарка

Немає коментарів:

Дописати коментар